کاربردهاي تبليغاتي
تبليغات محيطي
هم اکنون در همه ي بيلبوردهاي تبليغاتي از بنرهاي پرينت شده استفاده مي شود. اينگونه بنرها فقط به صورت ثابت نصب مي شوند و هيچگونه حرکت و يا تغييري در آنها ديده نمي شود. براي ايجاد حرکت در اينگونه تبليغات معمولا با صرف هزينه زياد، اجزايي فلزي به سازه افزوده مي شود تا توجه بيشتري را به خود جلب کنند. همچنين در بسياري از تبليغات نيز از شگردهاي سه بعدي سازي و بازي با رنگها جهت نمايش عمق استفاده مي شود. در تبليغات جلب توجه مشتريان براي مدت بيشتري اهميت فراوان دارد. ما با اين تکنولوژي جديد نمايش حرکت را بدون صرف هزينه هاي زياد به انجام رسانده ايم. هر قسمت از بنر چاپ شده با توجه به نياز مشتري قابليت حرکت را دارد. همچنين سه بعدي سازي و عمق دادن به تصوير چاپ شده، امکان پذير مي باشد. اينکار فقط با استفاده از لايه اي جديد که بر روي بنر چسبيده مي شود، اين امکان را به فردي که از مقابل بيلبورد حرکت مي کند، مي دهد که تصاوير متحرک و سه بعدي را نظاره کند. وجود منبع نور در تمامي موارد فوق الزامي مي باشد. با توجه به اينکه هدف ما استفاده از اين تکنولوژي در همه زمينه هاي تبليغاتي مي باشد، از همه شرکتهايي که به نوعي با تبليغ محصولات مختلف سر و کار دارند دعوت مي کنيم تا نظرات و پيشنهادات خود را براي انجام طرح هاي جديد با ما در ميان بگذارند.
وسایل منزل با قابلیت تغییر رنگ اتوماتیک
جدیدا یک شرکت کره ای با افزودن تکنولوژی دید از زوایای مختلف توانسته است وسایل منزل با رنگ های متغیر بسازد. مثلا کابینت می تواند دارای دو ترکیب رنگ قهوه ای و کرم باشد که در هر زاویه ای یکی از آنها نمایش داده می شود.
تلويزيون بدون نياز به عينک سه بعدي
در سال 2022 یعنی 4 سال بعد "تکنولوژی سه بعدی سازی بدون نیاز به عینک سه بعدی" 713 میلیون دلار درآمد خواهد داشت و همین امر کلیه شرکت های مرتبط با سیستم های تصویری را بر آن داشته است که در راستای رسیدن به سود بیشتر و قدرتمند ظاهر شدن در این بازار روش های متفاوتی را پی بگیرند.
تبليغات محيطي
تبلیغ در پشت شیشه مغازه ها: با عبور از کنار این تصویر تصویر یک به تصویر دو تبدیل می شود و بدين ترتيب جلب توجه مخاطب چندين برابر مي شود.
تبليغات محيطي
با عبور از کنار این تبلیغ تغییرات محصول مشخص می شوند. نمايش دو محصول در يک مکان که با تغيير زاويه ديد مخاطب هر محصول به صورت جداگانه نمايش داده مي شود آن هم بدون نياز به سنسورهاي الکتريکي و هيچگونه الکتريسيته بسيار مورد توجه آژانس هاي تبليغاتي قرار گرفته است.
تبليغات محيطي متحرک
تبلیغ دو تصویر بر روی یک اتوبوس از زوایای مختلف: با حرکت اين خودرو در سطح شهر تغيير محصولات همچون يک تلويزيون ال سي دي براي مخاطبين نمايش داده مي شود.